فاطمه شهیده س
مظلومیت حضرت فاطمه زهرا س

 

 در اين منطقه خبر آن پيچيده و بسياري از اهالي منطقه ما از اين مسأله به شدت ناراحت هستند زيرا اين کار را مايه شرم مي دانند.
 
به گزارش شيعه آنلاين،‌ شنيده شده که تعدادي از دختران استان سيستان و بلوچستان که از نزديکان و هواداران تروريست سرشناس "عبدالمالک ريگي" رهبر اعدام شده گروهک تروريستي "جند الشيطان" بوده اند،‌ طي چند هفته اخير براي انجام "جهاد نکاح" به سوريه سفر کرده اند.
 
گفته مي شود اين دختران ابتدا به کشور امارات متحده عربي سفر کرده و از آنجا به ترکيه و از ترکيه وارد خاک سوريه شده اند تا به "جهاد نکاح" بپردازند.
 
در همين راستا يکي از افرادي که منطقه سکونت اين دختران ساکن است،‌ به خبرنگار افتخاري ما در سيستان و بلوچستان گفت:‌ بنده چندي پيش شنيدم که تعدادي از دختران و زنان هوادار گروهک ريگي براي انجام "جهاد نکاح" به سوريه رفته اند.
 
وي در ادامه افزود: در اين منطقه خبر آن پيچيده و بسياري از اهالي منطقه ما از اين مسأله به شدت ناراحت هستند زيرا اين کار را مايه شرم مي دانند. ما اين کار را حرام مي دانيم زيرا تفاوتي با زنا ندارد.
 
گفتني است "جهاد نکاح" اصطلاحي است که حدودا از يک سال پيش به وجود آمده است. اين اصطلاح اولين بار توسط يک مفتي وهابي از کشور تونس مورد استفاده قرار گرفت. بر اساس اين فتوا، آن مفتي سلفي از دختران و زنان عرب براي تأمين نيازهاي جنسي جنگجويان مسلح که عليه حکومت سوريه مي جنگند،‌ به خاک سوريه بروند.
 
بسياري از مفتي هاي وهابي ديگر کشورهاي عربي به وي‍ژه عربستان سعودي نيز بعد از آن در اظهار نظرهاي مختلفي از چنين فتوايي حمايت کرده و خواستار افزايش "جهاد نکاح" زنان شدند.
 
"محمد العريفي" از مفتي هاي سرشناس وهابيت عربستان نيز با صدور فتوايي، اعلام کرد که حتي زنان شوهردار هم مي توانند تن به "جهاد نکاح" بدهند. چندي پيش نيز شيخ "ناصر العمر"‌ از شيوخ سلفي سعودي با صدور فتوايي جديد، "جهاد نکاح با محارم" را نيز حلال اعلام کرد. بر اساس فتواي او، اگر جنگجويان دختر يا زني براي نزديکي با وي پيدا نکردند،‌ مي توانند با محارم خود اين کار را انجام دهند.



تاریخ: دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط قناد

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 1510
بازدید کل : 40574
تعداد مطالب : 326
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دعای عظم البلا
دعای فرج  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
ذکر کاشف الکرب  ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ
روزشمار فاطمیه سوره قرآن ذکر روزهای هفته پخش زنده حرم انقلاب اسلامی
.  .

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس




ابزار های عاشقانه برای وبلاگ

کد زیبا سازی لینک ها



کد کج شدن تصاوير